První super zeleninová kaše od Mixit! Být první, to je Adamu Ondrovi podobné. Jako první zdolává nejobtížnější lezecké stěny světa a nyní přichází s první Mixit zeleninovou kaší, kterou s námi do posledního detailu ladil více než rok. Úkol zněl jasně, vytvořit vydatnou zeleninovou kaši s minimem cukru, s vydatnou porcí bílkovin a zároveň bez použití mléčné bílkoviny a laktózy. Jen posuďte, s jakými super ingrediencemi jsme mixovali: quinoa, cizrna, dýňová semínka, sušené kvasnice, rajčátka, mrazem sušená červená a zelená paprika, mědvědí česnek a kmín. Vznikla jedinečná kaše, kterou můžete obohatit svůj jídelníček a zároveň vybízí k dalšímu experimentování - do kaše můžete přidat vaše oblíbené suroviny, co třeba kostičky sýra, tofu nebo další zeleninu? :-)
Jak na přípravu? 4 vrchovaté polévkové lžíce (50 g) zalijte 80 ml horké vody, zamíchejte a nechte zhruba 1 minutu nabobtnat.
P.S.: Kaše obsahuje jen 3,6 % cukru, 23 % bílkovin a 42 % komplexních sacharidů.
quinoa křupinky 34,5 %, dýňová semena 26 %, cizrnová drť 24,4 % (cizrna 85 %, kukuřice), inaktivované sušené kvasnice 7 %, rajčatový prášek 4,6 %, lyofilizovaná červená paprika 1,2 %, paprikové floky 0,7 % (paprika červená 50 %, paprika zelená 50 %), sůl himálajská, kmín římský, česnek medvědí, sušený granulovaný česnek (přirozeně obsažen OXID SIŘIČITÝ)
Obsahuje oxid siřičitý. Může obsahovat stopy lepku, mléka, skořápkových plodů, vajec, arašídů, celeru, hořčice, sezamu a sóji.
Jsme dva mladí muži Tomáš a Martin, někdejší spolužáci ekonomie z vysoké školy, kteří se nedlouho po promoci sešli nad myšlenkou vzniku projektu, který by na českém trhu chyběl a přinášel zákazníkovi opravdový užitek. V současnosti mají nadějné projekty s nadšenými lidmi v čele dost možností uspět u investorů, kteří se tak stanou podílníky ve vznikajícím podnikání. My jsme řekli ne - chceme jít vlastní cestou, podnikání vybudovat sami, od nuly a po krůčcích. Proto financování probíhá z vlastních či rodinných zdrojů a od spuštění v roce 2010 dodnes se podílíme takřka na všech dílčích procesech vedoucích k uspokojení zákazníka.
Od první chvíle se snažíme o přátelský vztah se zákazníkem, nabídnout mu něco víc než nákup přes internet. Mimo chutných a kvalitních surovin, jejichž výběr trval téměř rok, chceme dopřát i zábavu či zážitek.