Procházet kategorie
Slaný karamel na kaši 700 g

Slaný karamel na kaši 700 g

Podívejte se na nabídku konkrétní prodejny, kde chcete nakoupit. Nákup si vyzvednete, nebo vám ho dovezeme domů. Chci nakoupit
Od 259,90 
Skladem na těchto prodejnách:
Praha Břevnov
Výrobce:
Mixit
Kategorie:

Slaný karamel je konečně na kaši! A my se jí nemůžeme nabažit. Příchuť, která je skokanem roku v naší hitparádě chutí, si našla cestu také do kategorie kaší. Spojili jsme lahodný rýžový základ s křupinkami v bílé čokoládě se slaným karamelem, přidali bohatou porci pražených arašídů a vzniklo dokonalé karamelové kouzlo. Vyčarujte si skvělou snídani nebo svačinu s jedinou nevýhodou - bývá často nepozorovaně ujídána jinými strávníky. :-) 

Rejžovka s MLÉKEM (rýžová kaše instantní 79 %, sušené mléko , probiotické kultury), křupinky se slaným karamelem (bílá čokoláda s karamelem 70 % (cukr, kakaové máslo, sušené MLÉKO, karamelový prášek s MLÉČNÝM tukem (sušené mléko, sušená syrovátka, cukr, mléčný tuk, přírodní vanilkové aroma),karamelizovaný cukr, kakaová hmota, emulgátor: lecitiny; sůl), PŠENIČNÉ kuličky 28 % (pšeničná mouka 79,4 %, cukr 19,9 %, kakao se sníženým obsahem tuku 0,2 %, sůl 0,5 %), sůl 1 %, lešticí látka: arabská guma; cukr, med), pražené ARAŠÍDY, karamelový prášek (odstředěné MLÉKO, syrovátka, cukr, MÁSLO)
Obsahuje mléko (7), lepek (1), skořápkové plody (8). Může obsahovat stopy skořápkových plodů, sóji a sezamu.
Jsme dva mladí muži Tomáš a Martin, někdejší spolužáci ekonomie z vysoké školy, kteří se nedlouho po promoci sešli nad myšlenkou vzniku projektu, který by na českém trhu chyběl a přinášel zákazníkovi opravdový užitek. V současnosti mají nadějné projekty s nadšenými lidmi v čele dost možností uspět u investorů, kteří se tak stanou podílníky ve vznikajícím podnikání. My jsme řekli ne - chceme jít vlastní cestou, podnikání vybudovat sami, od nuly a po krůčcích. Proto financování probíhá z vlastních či rodinných zdrojů a od spuštění v roce 2010 dodnes se podílíme takřka na všech dílčích procesech vedoucích k uspokojení zákazníka.

Od první chvíle se snažíme o přátelský vztah se zákazníkem, nabídnout mu něco víc než nákup přes internet. Mimo chutných a kvalitních surovin, jejichž výběr trval téměř rok, chceme dopřát i zábavu či zážitek.
Zpět na začátek