Procházet kategorie
Jahodový mix Mixit 470 g

Jahodový mix Mixit 470 g

Podívejte se na nabídku konkrétní prodejny, kde chcete nakoupit. Nákup si vyzvednete, nebo vám ho dovezeme domů. Chci nakoupit
Od 219,90 
Skladem na těchto prodejnách:
Brno Kamechy
Brno Olympia
Brno Vaňkovka
Praha Dejvice
Praha Francouzská
Praha Chodov
Zlín
Výrobce:
Mixit s.r.o., U dubu 1639/53 Praha 4
Země původu:
Česká republika
Kategorie:

Tohle je doslova křupavá óda na jahodu! Jah-óda! V novém müsli jsme vyznali lásku ovoci, které je od našich začátků nejmixovanější. Ke kostičkám mrazem sušené jahody jsme proto přimixovali další premianty - kešu oříšky, hoblinky hořké čokolády a naši jemně skořicovou vlákninu s křehkými ovesnými lupínky. V jednoduchosti je krása a také chuť. P.S.: Novinku servírujeme v novém tubusu z folklórní edice.

Ovesné lupínky 44 %, vláknina 20 % (PŠENIČNÉ otruby, PŠENIČNÁ mouka celozrnná, kukuřičná vláknina 15,5 %, cukr, glukóza, kukuřičný škrob, sušené odtučněné MLÉKO, emulgátor: lecitiny; ječný sladový výtažek, slunečnicový olej, skořice 0,3 %, aroma, uhličitan vápenatý), jádra kešu OŘECHŮ 15 %, čokoládové hobliny hořké 14 % (cukr, kakaová hmota 44 %, kakaové máslo 6 %, emulgátor: sójový lecitin; přírodní vanilkové aroma; v hořké čokoládě obsah kakaové sušiny nejméně 48 %), lyofilizované jahody 7 %

Obsahuje lepek, mléko, ořechy. Může obsahovat stopy jiných skořápkových plodů, arašídů a sezamu. Může obsahovat části skořápek.
Jsme dva mladí muži Tomáš a Martin, někdejší spolužáci ekonomie z vysoké školy, kteří se nedlouho po promoci sešli nad myšlenkou vzniku projektu, který by na českém trhu chyběl a přinášel zákazníkovi opravdový užitek. V současnosti mají nadějné projekty s nadšenými lidmi v čele dost možností uspět u investorů, kteří se tak stanou podílníky ve vznikajícím podnikání. My jsme řekli ne - chceme jít vlastní cestou, podnikání vybudovat sami, od nuly a po krůčcích. Proto financování probíhá z vlastních či rodinných zdrojů a od spuštění v roce 2010 dodnes se podílíme takřka na všech dílčích procesech vedoucích k uspokojení zákazníka.

Od první chvíle se snažíme o přátelský vztah se zákazníkem, nabídnout mu něco víc než nákup přes internet. Mimo chutných a kvalitních surovin, jejichž výběr trval téměř rok, chceme dopřát i zábavu či zážitek.
Zpět na začátek