Je to jako reklama na zdravé mlsání bez výčitek, ale co je nyní psáno, tak je také dáno! Krabička plná vašich nejoblíbenějších tyčinek, která je také pěkným dárkem pro vaše blízké, teda pokud ji dřív nesníte.
Jsme dva mladí muži Tomáš a Martin, někdejší spolužáci ekonomie z vysoké školy, kteří se nedlouho po promoci sešli nad myšlenkou vzniku projektu, který by na českém trhu chyběl a přinášel zákazníkovi opravdový užitek. V současnosti mají nadějné projekty s nadšenými lidmi v čele dost možností uspět u investorů, kteří se tak stanou podílníky ve vznikajícím podnikání. My jsme řekli ne - chceme jít vlastní cestou, podnikání vybudovat sami, od nuly a po krůčcích. Proto financování probíhá z vlastních či rodinných zdrojů a od spuštění v roce 2010 dodnes se podílíme takřka na všech dílčích procesech vedoucích k uspokojení zákazníka.
Od první chvíle se snažíme o přátelský vztah se zákazníkem, nabídnout mu něco víc než nákup přes internet. Mimo chutných a kvalitních surovin, jejichž výběr trval téměř rok, chceme dopřát i zábavu či zážitek.