Procházet kategorie
Banana twister 2Gogo 80 g

Banana twister 2Gogo 80 g

Podívejte se na nabídku konkrétní prodejny, kde chcete nakoupit. Nákup si vyzvednete, nebo vám ho dovezeme domů. Chci nakoupit
Od 62,90 
Skladem na těchto prodejnách:
Brno Campus
Brno Josefská
Brno Olympia
Brno Semilasso
Brno Vaňkovka
Praha Dobřichovice
Praha Chodov
Praha Nový Smíchov
Praha Nusle
Výrobce:
Lifelike food s.r.o., Na Vyhlídce 561/26 Moravany
Země původu:
Česká republika
Kategorie:

Kombinace skladkých banánujemné karamelové čokády a výborných kešu ořechů. Při vytváření této příchutě jsme se inspirovali legendárním dezertem s názvem BANOFFEE PIE. Neznáš? V tom případě je načase ochutnat. Především doporučujeme všem milovníkům banánových příchutí 

Vyladěná příchuť, dokonalá konzistence, vysoký podíl ořechů.

Co se změnilo oproti původnímu složení Banánového Twisteru? Upravili jsme poměr všech surovin a vyměnili 70% hořkou čokoládu za karamelovou čokoládu . Banánová příchuť zůstala zachovaná, naopak výměnou čokolády ještě více pronikla. 

61% pražené kešu OŘECHY, 21% karamelová čokoláda (kakaové máslo, sušené MLÉKO, sušená SYROVÁTKA, karamelizovaný cukr, SOJOVÝ lecitin, vanilka bourbon), 10% kokosový olej, 8% banán sušený mrazem.
Obsahuje skořápkové plody, mléčné výrobky a sóju.
Příběh Lifelike: Na začátku byla nespokojenost. Nespokojenost s kvalitou a chutí výrobků v té době. Hledali jsme výrobky z kvalitních surovin, které by vyhovovaly našemu aktivnímu životnímu stylu. Slova jako jsou průměr či kompromis k nám nikdy nepatřila, a tak začalo období objevování. Kde sehnat kvalitní suroviny? Jaký je ten nejlepší poměr? Chutná mi to, ale bude mi to chutnat i za měsíc? Po překonání prvotních nástrah a zodpovězení těchto a mnoha dalších otázek, nám doma v kuchyni stála první másla. No a co s nimi dál? Přece to, co s nimi děláte i vy teď. Pod rouškou tmy jsme je potajmu ujídali ze spíže, vařili s nimi, kombinovali je, přidávali do nich další přísady, ale především jsme se o ně chtěli podělit. Reakce rodiny, kamarádů či lidí z posilovny nás a naše dílo neustále zdokonalovaly a především nás stále více utvrzovaly v naší cestě. Lidí, kterým naše másla chutnala stále přibývalo. Naše kuchyně začala být malá. Jestli jsme chtěli uspokojit všechny, museli jsme do toho dát vše. Tak vznikla značka LifeLike. S přibývajícími zákazníky přibývaly i požadavky. A pokud něco milujeme, tak jsou to výzvy. Tak začal narůstat nejenom náš sortiment – ořechy, oleje nebo tyčinky, ale i náš tým.
Zpět na začátek